in.Lab BLOG
теорія enscape

Карти в Enscape

🌿Чи знали ви, що Enscape окрім загальної картинки рендерить ще й додаткові карти? Їх можна застосовувати для корекції рендеру та швидкого створення необхідної атмосфери.
Розповідаємо докладніше про три карти, які використовуємо ми:
⠀🍃Карти Material ID та Object ID розбивають картинку на кольорові зони, залежно від матеріалу та цілих об'єктів відповідно. Завдяки цьому після рендерингу дуже зручно працювати в Photoshop. ⠀
Material ID
Material ID
Object ID
Object ID
Загалом ці дві карти використовують, щоб зручно виділяти об'єкти через кольоровий діапазон для корекції кольору. Карти реалізовані в Revit трохи краще, ніж у Rhinoceros, тому що в ньому один матеріал дійсно є одним кольором. У Rhino це частіше розбивка на об'єкти.
🍃Карта Depth застосовується радше для створення повітряної перспективи. Вона розбиває зображення на градацію чорно-білих кольорів, залежно від положення об'єктів відносно камери. Тому при посткорекції можна затемняти або висвітлювати задній план, працювати з кольором і т.д. Також її можна використовувати для створення ефекту сонячних променів.
Depth Channel
Depth Channel