🌿Всі наші курси з моделювання починаються з основи основ - базової теорії моделювання. І як показує практика, більшість студентів не знають, як базово влаштований принцип моделювання, яким вони користуються щодня.
Тому сьогодні ми розберемо два типи моделювання, які дають нам повну свободу формоутворення:
🍃NURMS – Non-Uniform Rational Mesh Smooth – неоднорідне раціональне каркасне згладжування. Знайомий більшості, оскільки часто використовується у 3ds Max.
Тому сьогодні ми розберемо два типи моделювання, які дають нам повну свободу формоутворення:
🍃NURMS – Non-Uniform Rational Mesh Smooth – неоднорідне раціональне каркасне згладжування. Знайомий більшості, оскільки часто використовується у 3ds Max.
Отже, у вас є 3D модель. Вона описується полігонами, а полігони створюються по вершинах (vertex), які своєю чергою описуються програмою у просторі по x-y-z координатах. Умовно кажучи, ця модель згладжується за рахунок дроблення моделі та використання ваги вершин (яка спочатку у всіх однакова).
Даний спосіб згладжування знайомий вам через модифікатори MeshSmooth, TurboSmooth та Subdivision Iterations.
🍃NURBS – Non-Uniform Rational B-spline – неоднорідний раціональний Безьє-сплайн. В даному випадку поверхні моделі створюються шляхом "натягування" на каркас, що складається з кривих.
Даний спосіб згладжування знайомий вам через модифікатори MeshSmooth, TurboSmooth та Subdivision Iterations.
🍃NURBS – Non-Uniform Rational B-spline – неоднорідний раціональний Безьє-сплайн. В даному випадку поверхні моделі створюються шляхом "натягування" на каркас, що складається з кривих.
Провідні представники цього методу в нашій галузі – Rhino, Maya і, ви не повірите, Revit. Створення об'єктів по NURBS поверхнях застосовується у сферах, які вимагають високої точності моделі. З цієї ж причини і ми надаємо перевагу цьому типу моделювання.
Що означає неоднорідність та раціональність? Це означає, що вершини ваших полігонів/кривих можуть знаходитися на різній відстані одна від одної (тобто сітка не регулярна) і кожна з них може мати свою вагу (з різною силою притягувати поверхню).
Навіщо це треба розуміти? Знаючи суть того, як будується ваша модель, набагато легше зрозуміти логіку появи багів та помилок у моделі і, відповідно, простіше їх усувати.